Lifestyle

7 Kombinimi i ushqimit që mund të përmirësojë përdorimin e të ushqyerit

Nëse jeni diagnostikuar ndonjëherë me një mungesë vitaminash, ka mundësi që të keni dëgjuar për sinergjinë ushqyese. Ajo është një koncept ku dy ose më shumë lëndë ushqyese punojnë së bashku për të pasur një ndikim më të madh fiziologjik në trup në krahasim me kohën kur çdo lëndë ushqyese konsumohet individualisht, raporton revista e stilit të jetës Stanford. Me fjalë të tjera, disa ushqime sigurojnë më shumë vlera ushqyese kur hanë së bashku, sesa kur hanë vetëm.

Sigurisht, mënyra më e mirë për t’u siguruar që ju të mahnitoni sasinë e ushqimit është të keni një dietë të ekuilibruar, të rrethuar mirë. Sipas një artikulli, shkenca Nutritionale pranon se asnjë ushqim i vetëm, asnjë kombinim i vetëm i ushqimeve dhe asnjë shtesë nuk mund të kompensojë një dietë të përgjithshme të paekuilibruar. Megjithatë, nëse po kërkon disa çiftime sinergjike për ushqim, lexo më tej.

Ka katër vitamina yndyrore: A, D, E, dhe K. Kjo do të thotë se është më mirë të hash ushqime të pasura në këto lëndë ushqyese me burime yndyrash të shëndetshëm, si vaji i ullirit. Madje edhe sasi të vogla yndyrash, me rreth pesë deri në 10 gram për ushqim, përmirësojnë thithjen, thotë Shäfer. Herën tjetër, kur të vendosësh të gatuash disa asparagus, i cili është një burim i mirë i vitaminës E. (Ose, në qoftë se asparagus është gjëja juaj, ju mund të bëni të njëjtën gjë me ushqime të tjera të pasura me vitamina yndyrore, duke përfshirë spinaq , karrota , Brukseli mbin, brokoli dhe patate të ëmbla.)

Schäfer shton se në qoftë se ju merrni këto vitamina nga shtesat në vend se nga ushqimi juaj, ju duhet ende t’i merrni ato me një ushqim me yndyrë të lartë për të përmirësuar thithjen.

Në mënyrë të ngjashme, arrat dhe farat sigurojnë gjithashtu yndyrna të vlefshme që mund të përmirësojnë thithjen e vitaminave të yndyrshme, vë në dukje Schäfer. Ato sigurojnë gjithashtu fibra dhe minerale të tjera, kështu që ndjehen të lirë për të shtuar disa bajame, arra, fara liri ose fara luledielli në pjatën e ardhshme me perime.

Domate me yndyrna të shëndetshme, si avokado

Domatet përmbajnë likopen, një antioksidues të fuqishëm që dihet se ndihmon në pakësimin e inflamacionit dhe në rrezikun e sëmundjeve kardiovaskulare. Megjithatë, domatet e papërpunuara përmbajnë një formë likopene që nuk është e lehtë për bioa në dispozicion, vëren një rishikim kritik 2021. Studimet kanë treguar se dhjami dietor e ndihmon trupin të thithë likopen. Për shembull, një studim i vitit 2004 e krahasoi thithjen e likopenes nga sallatat që përmbanin spinaq, letuce romene, domate qershie dhe karota, me veshje që përmbanin ose jo, 6 g ose 28 g vaj kanola, dhe zbuloi se absorvecja ishte më e lartë me më shumë naftë. Edhe burime të tjera yndyrash të shëndetshme, si avokado dhe arra, çiftohen mirë me likopen.

Protein dhe vitaminë C për prodhimin e kolagenit

Klinika e Klivlendit raporton se kolagjeni përbën rreth 30% të proteinave në trupin tuaj dhe është baza për lëkurën, muskujt e më shumë. Por trupi nuk ka nevojë vetëm për proteina për të mbështetur prodhimin e kolagjenit. Vitamina C, për shembull, është një lëndë ushqyese që është jetësore për këtë proces, thotë Shäfer. Çafkat si kosi grek me fruta pylli, peshqit me lëng limoni dhe bishtajat me speca janë vetëm pak kombinime ushqimesh që mund të ndihmojnë në përmirësimin e këtij procesi.

Hekuri i gjetur në ushqimet me bazë bimore (i njohur si hekuri jo i qepur) thithet më mirë kur çiftohet me vitaminën C. Ajo e tërheq hekurin në një formë më të absorbueshme, shpjegon Shäferi. Lentilet dhe fasulet janë burime të mira hekuri dhe përthithja e tyre përmirësohet kur çiftohet me ushqime të pasura me vitaminë C, si domatet dhe specat. Ky çift mund të jetë veçanërisht i dobishëm për ata që ndjekin një dietë vegjetariane apo kryesisht me bazë bimore.

Turmeriç është i mirënjohur për pronat anti-inflamatore dhe antioksiduese. Megjithatë, kurkumini, përbërësi aktiv i bimëve në turmer, nuk thithet shumë nga trupi pa atë lloj speci të zi. Piperina nga speci i zi i freskët në tokë pengon rënien e shpejtë të kaçurkuminës dhe si pasojë rrit bioavailshmërinë e saj, thotë Shäfer. Nga një studim i vitit 2025 u raportua se ky lloj bioavailizimi rritet me rreth 2.000 për qind, duke ndihmuar për të zvogëluar më tej stresin oksidativ, kolesterolin më të ulët LDL (llojin e keq) dhe më shumë.

Kosi grek me manaferrat (Probiotikët me prebiotikë)

Sipas Shäferit, edhe pasja e parabiotikës dhe e probiotikës është e dobishme. Sipas klinikës Mejo, parabiotikët janë përbërës në ushqimin tuaj që ushqejnë mikroorganizmat në bark, si fibrat. Probiotikët, ndërkohë, janë vetë mikroorganizmat, që shpesh gjenden në ushqime të fermentuara, të tilla si kosi dhe kefiri, shton ai. Në përgjithësi, ajo flet për një mikrobiom të përmirësuar të zorrëve, thotë Schäfer, dhe mbajtja e shëndetit të mirë të zorrëve lidhet me çdo gjë që nga truri deri te sistemi imunitar. Një mëngjes i thjeshtë që mund të ofrojë të dyja është kosi grek me mjedra (kështu që është një dy-njësh për prodhimin e kolagjenit gjithashtu).

Ke një prirje bukurie apo mirëqenieje për të cilën je kureshtar? Duam ta dimë! Dërgoni një redaktor të lartë bukurie dhe pusie të Vogue-it një email në [email protected].

5 Shenja që ti nuk merr mjaft proteina

Dobitë e bletëve për gratë janë shëndetësore

Si ta pakësosh ekspozimin mikroplastik brenda natës?

Kur është koha më e mirë


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *